apneti

איך למגנט שפע לתוך חיינו?

 אחת הדרכים למשוך שפע לחיינו נמצאת בנומרולוגיה (תורת המספרים).

הדרך היא להיות בסינכרון עם מספר הגורל שלנו. מספר הגורל מייצג את הכישורים שאנחנו אמורים לממש בחיים שלנו – אנחנו אמורים ללמוד ולרכוש כישורים אלה ולהוציא אותם אל הפועל, כך נתחבר לעצמנו ונוכל למגנט אלינו את המציאות המתאימה והרצויה לנו וכך יגיע גם השפע. איך מגיעים למספר הגורל? מחברים את כל המספרים של תאריך הלידה לכדי סיפרה אחת. לדוגמה: 20.11.1962 (מתעלמים כמובן מהאפס)

2+1+1+1+9+6+2=22 2+2=4 סה"כ תאריך הלידה הוא 4. בואו נראה מה החוזקות של כל מספר ומה הוא מבקש מאיתנו לממש: מספר 1 – צריך להתחבר לאומץ, שאיפה לעצמאות, אינדיבידואליזם, יוזמה, ניהול. צריך לצאת קצת מהאגו וכך להגיע לנתינה והצלחה ולהאמין בעצמך. מספר 2 – להתחבר לכוח הנשי – רכות, הכלה, נתינה, יכולת לטפל במצבים מורכבים ע"י פשרה, גישור ואינטואיציה, לעבוד מהלב והבטן. מספר 3 – חיבור לאופטימיות, שמחת חיים והומור, יצירתיות, ביטוי אישי.

חיבור לילד הפנימי וקישור למגוון של אנשים. מספר 4 – התחברות לסדר וארגון, תשומת לב לפרטים, שיגרת עשייה ע"י בנייה ודרך מאומצת, מעשיות, להיות במסגרת שנותנת בטחון ויציבות. מספר 5 – לחפש שינוי והתפתחות בלתי פוסקים ("אקשן"), לדאוג לחופש ומרחב בעשייה, אבל לא יותר מדי- צריך להיות איזון בין חופש, עשייה ומסגרת. חיבור לתקשורת, סקרנות ושמחת חיים. מספר 6 – חיבור לזוגיות, משפחתיות, אהבה ונתינה, שירות – למצוא את האיזון – לא לתת יותר מדי, נתינה מול קבלה ואיזון בין קריירה ומשפחה. מספר 7 – להתחבר לאינטואיציה, למצוא את האיזון בין הרגש והשכל, חיבור לדמיון ורוחניות, ללימודים, לטבע, עושר פנימי, יצירתיות. מספר 8 – להתחבר לחומר –כסף והצלחה ולעוצמה שבתוכם, ע"י דרישה ותובענות מעצמכם, התמדה, עבודה קשה ושימת לב לפרטים ומיקוד. הדרך שלך ארוכה אך תמיד תגיע לסופה.

מספר 9 – להתחבר לסבלנות, אנרגיה רכה אך עוצמתית, חוסר אנוכיות – להיות בשביל הכלל, יושר וישירות (לומר את הדברים בזמן ובאופן לא פוגעני), התפתחות רוחנית. רנה רז-גילו יועצת נומרולוגית, מתמחה בשמות, מנחת סדנאות יוצרת איגרת ברכה נומרולוגית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *